Сучасні методи дослідження ефективності рекламної кампанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Для повноцінного аналізу рекламної кампанії потрібно досліджувати як економічну, так і комунікаційну ефективність, що дозволить підприємству отримати об’єктивну інформацію, зменшити ризики та підвищити ефективність своєї рекламної та комерційної діяльності в цілому. For a full analysis of the campaign need to investigate both economic efficiency and communication, which will allow the company to obtain objective information, reduce risks and increase the effectiveness of its advertising and commerce in general.

Опис

Ключові слова

ефективність рекламної кампанії, реклама, дослідження ефективності, effectiveness of advertising campaigns, advertising, research efficiency

Бібліографічний опис

Бадещенкова, К. С. Сучасні методи дослідження ефективності рекламної кампанії / К. С. Бадещенкова // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. — К. : НУХТ, 2012. — С. 72-73.