Розробка елементів системи управління якістю у технологічному відділі готельно-ресторанного закладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

При здійсненні своєї діяльності готельно-ресторанні заклади (ГРЗ) повинні найефективніше залучати споживачів та налагоджувати з ними більш тривалих стосунків як при впровадженні нових та більш якісних стандартів обслуговування. In carrying out its activities of hotel and restaurant establishments (ARI) must effectively engage consumers and build with them a long-term relationship as the introduction of new and better service standards.

Опис

Ключові слова

готельно-ресторанні заклади, продукти, управління якістю, products, quality management, hotel and restaurant facilities, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції

Бібліографічний опис

Кузьмін, О. В. Розробка елементів системи управління якістю у технологічному відділі готельно-ресторанного закладу / О. В. Кузьмін, І. С. Постоянкін // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – С. 157–158.