Розробка елементів системи управління якістю у технологічному відділі готельно-ресторанного закладу
Вантажиться...
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
При здійсненні своєї діяльності готельно-ресторанні заклади (ГРЗ) повинні найефективніше залучати споживачів та налагоджувати з ними більш тривалих стосунків як при впровадженні нових та більш якісних стандартів обслуговування.
In carrying out its activities of hotel and restaurant establishments (ARI) must effectively engage consumers and build with them a long-term relationship as the introduction of new and better service standards.
Опис
Ключові слова
готельно-ресторанні заклади, продукти, управління якістю, products, quality management, hotel and restaurant facilities, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Бібліографічний опис
Кузьмін, О. В. Розробка елементів системи управління якістю у технологічному відділі готельно-ресторанного закладу / О. В. Кузьмін, І. С. Постоянкін // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – Київ : НУХТ, 2015. – С. 157–158.