Бенчмаркінг як інструмент конкурентноспроможності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Останнім часом все більшої популярності набувають нові напрямки сучасного маркетингу (маркетинг взаємодії, стратегічна орієнтація маркетингу тощо). Одним з найбільш ефективних вважається бенчмаркінг. Recently increasingly popular new directions of modern marketing (marketing collaboration, strategic marketing orientation, etc.). One of the most effective benchmarking considered.

Опис

Ключові слова

бенчмаркінг, конкурентноспроможність, benchmarking, competitiveness

Бібліографічний опис

Авраменко, І. М. Бенчмаркінг як інструмент конкурентноспроможності підприємства / І. М. Авраменко // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 81-83.