DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23086

Название: Basic ways of marketing activity improvement of the enterpise of public joint stock company «Kyivhlib»
Другие названия: Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства публічне акціонерне товариство «Київхліб»
Авторы: Verbova, Anastasia
Вербова, Анастасія Сергіївна
Ключевые слова: marketing activities
modem technologies
маркетингова діяльність
модемні технології
маркетинговая деятельность
модемные технологии
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Verbova, A. S. Basic ways of marketing activity improvement of the enterpise of public joint stock company «Kyivhlib» / A. S. Verbova / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 375-376.
Краткий осмотр (реферат): At the present stage of development the PJSC «Kyivhlib» is now a competitive enterprise in the market of confectionery and bakery products in Ukraine. На сучасному етапі розвитку ПАТ «Київхліб» не є конкурентоспроможним підприємством на ринку кондитерських та хлібобулочних виробів в Україні. На современном этапе развития ПАО «Киевхлеб» не является конкурентоспособным предприятием на рынке кондитерских и хлебобулочных изделий в Украине.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23086
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
209.pdf122,17 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback