Basic ways of marketing activity improvement of the enterpise of public joint stock company «Kyivhlib»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

At the present stage of development the PJSC «Kyivhlib» is now a competitive enterprise in the market of confectionery and bakery products in Ukraine. На сучасному етапі розвитку ПАТ «Київхліб» не є конкурентоспроможним підприємством на ринку кондитерських та хлібобулочних виробів в Україні.

Опис

Ключові слова

marketing activities, modem technologies, маркетингова діяльність, модемні технології

Бібліографічний опис

Verbova, A. Basic ways of marketing activity improvement of the enterpise of public joint stock company «Kyivhlib» / A. Verbova / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 375-376.