Strategies of market segmentation and segment targeting

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The paper examines different approaches to market segmentation and segment targeting strategies development, based upon the complex set of psychological, social and other factors.

Опис

Ключові слова

market segmentation, segment targeting, factors of segmentation, сегментація ринку, вибір сегментів, фактори сегментації, сегментация рынка, выбор сегментов, факторы сегментации, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Stakhurska, S. Strategies of market segmentation and segment targeting / S. Stakhurska, S. Tkatchuk // Food Science for Well-being (CEFood 2016) : 8th Central European Congress on Food 2016 : book of Abstracts. - Kyiv, 2016. - Р. 260.