Забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства як засіб підвищення його ефективності
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто питання забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства як засобу підвищення його ефективності.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність продукції, конкурентні переваги, підвищення ефективності, конкурентоспособность продукции, конкурентные преимущества, повышение эффективности, competitiveness of products, competitive edges, increase of efficiency, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Комендант, Н. В. Забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства як засіб підвищення його ефективності / Н. В. Комендант, О. О. Кутас // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 82 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13-14 квітня 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – Ч. 3. – С. 75.