Формування конкурентної стратегії ритейлера в умовах ринку
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Описуються основні аспекти формування успішної конкурентної стратегії ритейлера в ринкових умовах.
The main aspects of forming of retailer's successful competitive strategy in market conditions are described.
Опис
Ключові слова
ритейлер, стратегія ритейлера, базова конкурентна перевага ритейлера, retailer, retailer strategy, basic competitive advantage of retailer, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук С. В. Формування конкурентної стратегії ритейлера в умовах ринку / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали V всеукраїнської науково-практичної конференції, 17–18 листопада 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – С. 136–137.