Споживча цінність як складова процесу ціноутворення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Метою статті є дослідження споживчої цінності як складової процесу ціноутворення, аналіз елементів ланцюга споживчої цінності та можливих механізмів, що їх формують.
The purpose the article is research of consumer value as a constituent process of pricing, analysis to elements chain of consumer value and possible mechanisms, that they are formed.

Опис

Ключові слова

цінова політика, ціноутворення, споживча цінність, price policy, pricing, consumer value, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Сологуб, О. П. Споживча цінність як складова процесу ціноутворення / О. П. Сологуб, Н. М. Соломянюк // Вісник Бердянського університету менеджменту та бізнесу. – 2012. - № 1(17). - С. 144–145.

Зібрання