Особливості реклами в туристичному бізнесі
Вантажиться...
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, advertising, туристичний бізнес, tourism business, інструменти, tools, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Шашлюк, О. Особливості реклами в туристичному бізнесі / Н. Погуда, О. Шашлюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства в ХХІ столітті : матеріали 83 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. - Ч. 3. - С. 400.