Особливості реклами в туристичному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, advertising, туристичний бізнес, tourism business, інструменти, tools, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Шашлюк, О. Особливості реклами в туристичному бізнесі / Н. Погуда, О. Шашлюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства в ХХІ столітті : матеріали 83 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. - Ч. 3. - С. 400.