DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25676

Название: Інтернет-брендинг як фактор конкурентноспроможності туристичних підприємств
Другие названия: Internet branding as a factor in the competitiveness of tourism enterprises
Авторы: Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
Гембець, Алла Вікторівна
Pohuda (Shyan), Natalia
Hembets, Alla
Ключевые слова: туризм
tourism
туристичне підприємство
туристическое предприятие
tourism enterprise
конкурентноспроможгність
конкурентноспособность
competitiveness
кафедра туристичного та готельного бізнесу
Issue Date: 2015
Библиографическое описание: Гембець, А. Інтернет-брендинг як фактор конкурентноспроможності туристичних підприємств / Н. Погуда, А. Гембець / Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 81 Міжн. наук. конф. молод. вчених, асп. і студентів, 23–24 квіт. 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – Ч. 3.- С. 450-451.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25676
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Brending Poguda Gembec.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback