Стратегічне управління товарним портфелем підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Стратегічне управління товарним портфелем обумовлено високою конкуренцією на ринку. В зв'язку з цим виникає необхідність поетапного проведення маркетингових досліджень. Strategic management of the commodity portfolio is determined by high competition on the market. In this regard, there is a need to stage-by-stage marketing research.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, маркетинг, стратегічне управління, товар, асортимент, strategic management, product, assortment, marketing

Бібліографічний опис

Рибачук-Ярова, Т. В. Стратегічне управління товарним портфелем підприємства / Т. В.Рибачук-Ярова // Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 березня 2017 р., м. Київ / Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ. – Київ : Державний університет телекомунікацій, Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва, 2017. – С. 192-194