DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25885

Название: Гастронаціоналізм як сучасний тренд сфери гостинності
Другие названия: Gastrononationalism as a modern trend of hospitality
Авторы: Басюк, Дарія Іванівна
Basyuk, Daria
Примак, Тетяна Юхимівна
Primak, Tatiana
Ключевые слова: кафедра туристичного та готельного бізнесу
гастронационализм
гастронационализм
gastronationalism
локальні продукти
локальные продукты
local products
гастрономічний туризм
гастрономический туризм
gastronomic tourism
Issue Date: 2016
Библиографическое описание: Басюк, Д. І. Гастронаціоналізм як сучасний тренд сфери гостинності / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак // Туристичний, готельний і ресторанний бізнес: інновації та тренди : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2016 р. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – С. 121-123.
Краткий осмотр (реферат): У сьогоднішній Європі споживання їжі стало важливим елементом культури,a дегустація типових продуктів та напоїв у місцях їх виробництва є популярним хобі. Гастроономічний туризм став одним з трендів сучасного туристичного попиту. Розвиток цього виду туризму дозволяє збільшити тривалість туристичного сезону у певному регіоні, покращити туристичний імідж місцевості, збільшити кількість туристичних прибуттів, збагатити та диференціювати місцевий туристичний продукт за рахунок впровадження винних турів, тематичних фестивалів, екскурсій, дегустацій та презентацій. В сегодняшней Европе потребление пищи стало важным элементом культуры, a дегустация типичных продуктов и напитков в местах их производства является популярным хобби. Гастроономичний туризм стал одним из трендов современного туристического спроса. Развитие этого вида туризма позволяет увеличить продолжительность туристического сезона в определенном регионе, улучшить туристический имидж местности, увеличить количество туристических прибытий, обогатить и дифференцировать местный туристический продукт за счет внедрения винных туров, тематических фестивалей, экскурсий, дегустаций и презентаций. In today's Europe, food consumption has become an important element of culture, and tasting of typical products and beverages in their production areas is a popular hobby. Gastronomic tourism has become one of the trends of modern tourist demand. The development of this type of tourism can increase the duration of the tourist season in a certain region, improve the tourist image of the area, increase the number of tourist arrivals, enrich and differentiate the local tourist product through the introduction of wine tours, thematic festivals, excursions, tastings and presentations.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25885
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Тези КНТЕУ для Примак та Басюк.-121-123.pdf267,5 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback