DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25890

Название: Mobile communication and automation innovation in hospitality
Другие названия: Інновації в галузі мобільного зв'язку та автоматизації в гостинності
Авторы: Chernyakova, Polina
Primak, Tatiana
Чернякова, Поліна Дмитрівна
Примак, Тетяна Юхимівна
Ключевые слова: кафедра туристичного та готельного бізнесу
mobile communication
мобільний зв'язок
мобильная связь
automation
автоматизація
автоматизация
innovation in hospitality
інновації в гостинності
инновации в сфере гостеприимства
Issue Date: 2017
Библиографическое описание: Mobile communication and automation innovation in hospitality / P. Cherniakova, T. Prymak // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті: збірник тез доповідей 83 Міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. – С. 406.
Краткий осмотр (реферат): Technology doesn’t mean that customer experience can only happen online and through devices, check-ins and online comments. All of these experiences need to be part of an integrated, dynamic system so that the guests’ experiences are at the forefront of the marketing and operational team’s mind. If a guest leaves a comment about their stay when they check-out of the hotel, for example, the right people need to reply and acknowledge this type of communication. Marketing tools and solutions need to create memorable experiences that can lead to positive change and growth in the industry. Технологія не означає, що попит на клієнтів може відбуватися лише в Інтернеті та через пристрої, реєстрації та коментарі у мережі. Всі ці враження повинні бути частиною інтегрованої, динамічної системи, щоб досвід гостей був на передньому краї маркетингової та операційної команди. Якщо гість залишає зауваження про своє перебування, коли вони виїжджають з готелю, наприклад, потрібні люди повинні відповісти та підтвердити цей тип спілкування. Маркетингові інструменти та рішення повинні створювати незабутні враження, які можуть призвести до позитивних змін і зростання в галузі. Технология не означает, что опыт работы с клиентами может произойти только в режиме онлайн и через устройства, регистрационные и онлайн-комментарии. Все эти опыты должны быть частью интегрированной динамичной системы, чтобы опыт гостей был в авангарде мысли маркетинга и операционной команды. Если гость оставляет комментарий о своем пребывании, когда они выезжают из отеля, например, правильные люди должны ответить и подтвердить этот тип общения. Маркетинговые инструменты и решения должны создавать незабываемые впечатления, которые могут привести к позитивным изменениям и росту в отрасли.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/25890
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
80.PDF114,83 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback