Маркетингові підходи до надання послуг закладів харчування
Вантажиться...
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглядаються сучасні маркетингові підходи до надання послуг закладами харчування.
Modern marketing approaches to supplying food services are considered.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетинг закладів харчування, marketing, marketing of catering services, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стахурський, В. О. Маркетингові підходи до надання послуг закладів харчування / В. О. Стахурський // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІ всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 листопада 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. – С. 148–149.