Маркетингові підходи до надання послуг закладів харчування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглядаються сучасні маркетингові підходи до надання послуг закладами харчування. Modern marketing approaches to supplying food services are considered.

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетинг закладів харчування, marketing, marketing of catering services, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стахурський, В. О. Маркетингові підходи до надання послуг закладів харчування / В. О. Стахурський // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІ всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 листопада 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. – С. 148–149.