DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26356

Название: Індивідуальність бренду як важливий елемент його іміджу
Другие названия: Brand personality as an important element of its image
Авторы: Авраменко, Інна Миколаївна
Скригун, Наталія Петрівна
Avramenko, Inna
Skryhun, Natalya
Ключевые слова: кафедра маркетингу
бренд
індивідуальність бренда
ідентичність бренда
асоціації бренда
индивидуальность бренда
идентичность бренда
ассоциации бренда
marketing department
brand
brand individuality
brand identity
brand association
Issue Date: 2016
Библиографическое описание: Авраменко, І. М. Індивідуальність бренда як важливий елемент його іміджа / І. М. Авраменко, Н. П. Скригун // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІV всеукраїнської конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, 24-25 листопада 2016 р. – К. : НУХТ, 2016. – С. 273.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26356
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Avramenko_Iztezi_NUHT_2016.pdf2,32 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback