DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26359

Название: E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій
Другие названия: E-mail as effective marketing communications channel
Авторы: Авраменко, Інна Миколаївна
Скригун, Наталія Петрівна
Семененко, Катерина Юріївна
Avramenko, Inna
Skryhun, Natalya
Semenenko, Katerina
Ключевые слова: кафедра маркетингу
маркетинг
е-mail-маркетинг
е-mail-розсилка
конверсія
рівень клікабельності
спам
користувачі
інструменти е-mail-маркетингу
е-mail-рассылка
конверсия
уровень кликабельности
пользователи
инструменты e-mail-маркетинга
marketing
e-mail marketing
e-mail distribution
conversion
level of cybercrime
spam
users
e-mail marketing tools
Issue Date: 2016
Библиографическое описание: Скригун, Н. П. Е-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, І. М. Авраменко // Причорноморські економічні студії. Серія «Економічні науки». – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та іновацій 2016. - № 6. - С. 106-110.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту підтримки бізнесу, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових. Наведено його відмінність від спаму. Розглянуто види е-mail-розсилок як основного інструмента е-mail-маркетингу, а також виокремлено критерії, що їх необхідно дотримуватися під час створення повідомлень. Визначено можливі реакції користувачів на розсилки від підприємств різних напрямів діяльності. Узагальнено показники оцінювання ефективності даного каналу маркетингових комунікацій, серед яких виділено конверсію як найбільш вживаний показник. В статье рассмотрены теоретические основы е-mail-маркетинга как эффективного инструмента поддержки бизнеса, способствует налаживанию тесных связей с существующими клиентами и помогает привлечь новых. Приведены его отличие от спама. Рассмотрены виды электронной mail-рассылок как основного инструмента е-mail-маркетинга, а также выделены критерии, которые необходимо соблюдать при создании сообщений. Определены возможные реакции пользователей на рассылки от предприятий различных направлений деятельности. Обзор показатели оценки эффективности данного канала маркетинговых коммуникаций, среди которых выделено конверсию как наиболее используемый показатель. The article considers the theoretical foundations of e-mail marketing as an effective business support tool, which facilitates the establishment of close ties with existing clients and helps to attract new ones. The difference is from spam. The types of e-mail distribution as the main e-mail marketing tool are considered, as well as the criteria that need to be observed when creating messages are outlined. The possible reactions of users to mailings from enterprises of different directions of activity are determined. The indicators of evaluation of the effectiveness of this channel of marketing communications are summarized, among which the conversion is highlighted as the most used indicator.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26359
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Avramenko. article. E-mail as effects.pdf814,64 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback