Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26359
Title: E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій
Authors: Скригун, Наталія Петрівна
Семененко, Катерина Юріївна
Авраменко, Інна Миколаївна
Keywords: кафедра маркетингу
маркетинг
е-mail-маркетинг
е-mail-розсилка
конверсія
рівень клікабельності
спам
користувачі
інструменти е-mail-маркетингу
е-mail-рассылка
конверсия
уровень кликабельности
пользователи
инструменты e-mail-маркетинга
marketing
e-mail marketing
e-mail distribution
conversion
level of cybercrime
spam
users
e-mail marketing tools
Issue Date: 2016
Citation: Скригун, Н. П. Е-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, І. М. Авраменко // Причорноморські економічні студії. Серія «Економічні науки». – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та іновацій 2016. – № 6. – С. 106–110.
Abstract: У статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту підтримки бізнесу, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових. Наведено його відмінність від спаму. Розглянуто види е-mail-розсилок як основного інструмента е-mail-маркетингу, а також виокремлено критерії, що їх необхідно дотримуватися під час створення повідомлень. Визначено можливі реакції користувачів на розсилки від підприємств різних напрямів діяльності. Узагальнено показники оцінювання ефективності даного каналу маркетингових комунікацій, серед яких виділено конверсію як найбільш вживаний показник.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26359
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avramenko. article. E-mail as effects.pdf814.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.