DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26561

Название: Методи стимулювання відвідувачів антикафе
Другие названия: Methods to stimulate visitors of anticafes
Авторы: Скригун, Наталія Петрівна
Капінус, Лариса Василівна
Семененко, Катерина Юріївна
Кухта, Катерина Андріївна
Skryhun, Natalya
Kapinus, Larisa
Semenenko, Katerina
Kukhta, Kateryna
Ключевые слова: стимулювання
антикафе
знижки
конкуренція
просування
лояльність
стимулирование
скидки
конкуренция
продвижение
лояльность
stimulation
anticafes
prices
competition
promotion
loyalty
кафедра маркетингу
Issue Date: 2016
Библиографическое описание: Методи стимулювання відвідувачів антикафе / К. Ю. Семененко, К. А. Кухта, Н. П. Скригун, Л. В. Капінус // Управління розвитком. - 2016. - № 2. - С. 102–107.
Краткий осмотр (реферат): В роботі висвітлено основні методи стимулювання відвідувачів антикафе. Встановлено, що в умовах зростаючої конкуренції такі заклади, як антикафе, вже не є ринковою новинкою, а отже, задля сталого розвитку, отримання стабільного прибутку необхідно мати оригінальну концепцію і використовувати маркетингові елементи просування. Показано, що на ефективність проведених акцій впливає: відмінність від конкурентів; новизна й унікальність ідеї; доступність інформації; умови участі мають бути реальними, не обтяженими зайвими труднощами; акція повинна викликати довіру та виправдовувати очікування клієнтів. В работе отражены основные методы стимулирования посетителей антикафе. Установлено, что в условиях растущей конкуренции такие заведения, как антикафе, уже не являются рыночной новинкой, поэтому для устойчивого развития, получения стабильной прибыли необходимо иметь оригинальную концепцию и использовать маркетинговые элементы продвижения. Показано, что на эффективность проводимых акций влияет: отличие от конкурентов; новизна и уникальность идеи; доступность информации; условия участия должны быть реальными, не обремененными лишними трудностями; акция должна вызвать доверие и оправдывать ожидания клиентов. The article describes basic methods to stimulate visitors of anticafes. It is noted that under conditions of the growing competition, such establishments as anticafes no longer are a market novelty. Therefore, to achieve sustainable development, obtain stable income, it is necessary to have an original concept and use marketing elements of promotion. It is demonstrated that the effectiveness of the implemented measures is influenced by: difference from competitors, novelty and uniqueness of the idea; accessibility of information; conditions for participation should be real, not burdened with superfluous difficulties; actions should inspire confidence and meet expectations of customers.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26561
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
methods.pdf426,68 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback