Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26699
Title: E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж
Authors: Кириленко, Ірина Ігорівна
Скригун, Наталія Петрівна
Keywords: маркетинг
комунікації
e-mail-маркетинг
інструмент маркетингу
просування
коммуникации
инструмент маркетинга
продвижения
marketing
communication
e-mail marketing
marketing tool
promotion
marketing department
кафедра маркетингу
Issue Date: 2015
Citation: Кириленко, І. І. E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж / І. І. Кириленко, Н. П. Скригун // Інноваційні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересн. - К. : ГО "Київський економічний науковий центр", 2015. - С. 54-56.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26699
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 Email marketing as a tool for improving sales efficiency.pdf301.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.