Емоційна лояльність споживачів до бренду як запорука успішного його просування
Вантажиться...
Файли
Дата
2018
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, емоційна лояльність, лояльність споживачів, лояльність до бренду, эмоциональная лояльность, лояльность потребителей, лояльность к бренду, emotional loyalty, consumer loyalty, brand loyalty
Бібліографічний опис
Метейко, В. О. Емоційна лояльність споживачів до бренду як запорука успішного його просування / В. О. Метейко, Н. П. Скригун // Science without borders – 2018 : materials of the XIII International scientific and practical Conference, March 30-April 7, 2018. – Sheffiеld. Science and eduсation LTD, 2018. – Volume 5. Economic science. – Р. 25-27.