Музика у кольорі, колір у слові: елементи синопсії в аналізі пісенного твору

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті проводиться думка щодо залучення елементів синопсії (кольорового слуху) до аналізу пісенного твору як єдності музики й слова. На прикладі творів Лесі Дичко показано специфіку пісенного втілення лаконічного за обсягом вірша – хайку – та можливостей створення музичного супроводу для оригінальних українських поезій малої форми. The author of the article proves a thought that the synesthetic (or color-hearing) elements can be used to interpret the musical work as the expression of the unity between music and words. Taking into context the works by Lesya Dychko, the author of the article shows the specific ways to musically embody the lapidary verse form (particularly Japanese haiku) and the possibilities to create the proper musical accompaniment for original Ukrainian poetry of small forms.

Опис

Ключові слова

кафедра гуманітарних дисциплін, поезія, музика, кольоровий слух, колір, природа, хоровий спів, хайку, poetry, music, color hearing, color, nature, choir singing, haiku

Бібліографічний опис

Науменко, Н. В. Музика у кольорі, колір у слові: елементи синопсії в аналізі пісенного твору / Н. Науменко // Літературознавчі студії : наук. зб. – Вип. 51. – К. : Видавн. дім Дмитра Бураго, 2017. – С. 155-161.

Зібрання