Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Стаття присвячена питанням формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг. Визначено основні складові елементи, що формують вибір поведінкової моделі споживача. Узагальнено основні складові, що формують вибір поведінкової моделі виробника. За допомогою методу плинної середньої, врахувавши корисність для споживача, спрогнозовано обсяги реалізації ігристого вина КЗШВ «Столичний» на наступні 4 місяці. Article is devoted to the formation of behavioral patterns of market economy to gain sustainable competitive advantage. The main components that shape consumer choices behavioral model. Overview main components that shape behavioral choice model producer. By means of the fluid medium, taking into account the benefits for the consumer, predicted sales of sparkling wine KFSW "Stolichniy" for the next 4 months.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки і права, поведінкова економіка, behavioral economics, модель поведінки, behavior, нераціональна поведінка, irrational behavior, конкурентна перевага, competitive advantage

Бібліографічний опис

Закревська, Л. М. Формування поведінкових моделей суб’єктів ринкових відносин для здобуття сталих конкурентних переваг / Л. М. Закревська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. — 2017. — Вип. 3 (08). — С. 127-132.

Зібрання