Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Дослідженно поняття „торгова марка” та „бренд”, проаналізовано спільні та відмінні характеристики, досліджено функції, розглянуто класифікацію. Explorer the concept of brand and brand, analyze common and distinctive features, consider the function and classification.

Опис

Ключові слова

класифікація, бренд, торгова марка, brand, classification, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Бренди та торгові марки: сутність понять, функції, класифікація / О. В. П’янкова // Аспекти соціально-економічного розвитку транзитивної економіки : кол. моногр. - Умань, 2012. - Ч. 2. - С. 204-214.