Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом
Вантажиться...
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
у статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, управління брендом, організаційно-економічний механізм, управление брендом, организационно-экономический механізм, brand, brand management, organizational and economic mechanism
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Елементи та етапи реалізації організаційно-економічного механізму управління брендом // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. - Вип. 29.- 2011. - C. 141-146.