Проблеми управління портфелем торгових марок
Вантажиться...
Файли
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто окремі складові управління портфелем брендів, проаналізовано причини коригування портфелю, досліджено позиції та взаємозв’язки складових сучасного портфелю
It is considered separate forming management briefcase brands, is analyzed reasons of the adjustment of the briefcase, explored position and intercoupling the component
It is considered separate forming management briefcase brands, is analyzed reasons of the adjustment of the briefcase, explored position and intercoupling the component
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, торгова марка, управління портфелем торгових марок, бренд, торговая марка, brand, trademarks, management briefcase brands
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Проблеми управління портфелем торгових марок / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. : тези доп. - К.: НУХТ, 2007. - С. 51.