Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2759
Title: Методи оцінки брендів
Authors: П'янкова, Оксана Василівна
Keywords: кафедра економіки праці та менеджменту
бренд
brand
Issue Date: 2012
Citation: П’янкова, О. В. Методи оцінки брендів Матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах", 13-14 травня 2010р. / О. В. П'янкова -К.:НУХТ, 2010. - Ч. 3.- С. 14.
Abstract: Досліджено основні методи оцінки брендів
Analyzed the main methods of brand valuation
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2759
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf77.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.