Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Досліджено особливості імен брендів продуктів харчування
The features of name brand foods

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, ім’я, споживач, name, consumer

Бібліографічний опис

Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем : матеріали ІІ Всеукраїнської заочної наукової конференції 20-21 січня 2011р. Актуальні питання сучасної економіки. / О. В. П’янкова - Умань, 2011. - Ч. 2. – С. 71-73.