Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
Вантажиться...
Файли
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Досліджено інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
Investigated the effects of brand communication tools on the consumer
Investigated the effects of brand communication tools on the consumer
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, інструменти комунікативного впливу, споживач, бренд, brand, tools communicative impact, consumer
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача // Управління сучасним підприємством : Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції 22-23 березня 2012р. - К. : НУХТ, 2012.