Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Досліджено інструменти комунікативного впливу бренда на споживача
Investigated the effects of brand communication tools on the consumer

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, інструменти комунікативного впливу, споживач, бренд, brand, tools communicative impact, consumer

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача // Управління сучасним підприємством : Матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної конференції 22-23 березня 2012р. - К. : НУХТ, 2012.