Зв'язки з громадськістю як інструмент маркетингових комунікацій
Вантажиться...
Файли
Дата
2018
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Бібліографічний покажчик включає в себе: інформаційні джерела (книги, монографії, навчальні видання, довідкові видання, статті з періодичних та наукових видань, автореферати дисертацій, дисертації, нормативні документи тощо) впродовж 2000-2017 рр. з актуальних питань розвитку реклами та PR технологій у системі сучасних маркетингових комунікацій. Покажчик розрахований на широке коло науковців, докторантів, аспірантів, викладачів, магістрантів, студентів та всіх, хто цікавиться даною темою.
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, реклама, PR технології, інформаційні війни, маркетинг, маркетинговые коммуникации, PR технологии, информационные войны, marketing communications, advertising, PR technology, information wars, marketing
Бібліографічний опис
Зв'язки з громадськістю як інструмент маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] : наук.-допом. бібліогр. покажч. (2000-2017 рр.) / [упоряд. І. М. Мельничук] ; Нац. ун-т харч. технол., Наук.-техн. б-ка. – Київ, 2018. –102 с.