Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/27698
Title: Підвищення збутової політики підприємства туризму на основі інтернет-маркетингу
Other Titles: Increasing the sales policy of the tourism enterprise based on Internet marketing
Authors: Мельник, Людмила Вікторівна
Melnik, Lyudmila
Keywords: збутова політика
туризм
інтернет-маркетинг
кафедра туристичного та готельного бізнесу
сбытовая политика
интернет-маркетинг
sales policy
tourism
internet marketing
Issue Date: 2018
Citation: Грудецька, Ю. Підвищення збутової політики підприємства туризму на основі інтернет-маркетингу / Ю. Грудецька, Л. В. Мельник // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 483.
Abstract: Досліджено компоненти інтрент-маркетингу для підвищення збутової політики в туризмі. Исследовано компоненты интернет-маркетинга для повышения сбытовой политике в туризме. Investigate the components of an intranet marketing to increase marketing policy in tourism.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/27698
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
p483.pdf274.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.