Підвищення збутової політики підприємства туризму на основі інтернет-маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Досліджено компоненти інтрент-маркетингу для підвищення збутової політики в туризмі. Исследовано компоненты интернет-маркетинга для повышения сбытовой политике в туризме. Investigate the components of an intranet marketing to increase marketing policy in tourism.

Опис

Ключові слова

збутова політика, туризм, інтернет-маркетинг, tourism, sales policy, кафедра туристичного та готельного бізнесу, internet marketing

Бібліографічний опис

Грудецька, Ю. Підвищення збутової політики підприємства туризму на основі інтернет-маркетингу / Ю. Грудецька, Л. В. Мельник // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 483.