DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/28523

Название: Важливість мотивації при вивченні та викладанні математики
Другие названия: Іmportance motivation in to study and teaching of mathematics
Авторы: Лісовська, Валентина Петрівна
Нестеренко, Ольга Борисівна
Зінькевич, Олексій Петрович
Lisovska, Valentina
Nesterenko, Olga
Zinkevych, Oleksiy
Ключевые слова: кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.
мотивація
професійна спрямованість
математичні методи
мета
економічні задачі
динамічні знання
motivation
professional orientation
mathematical methods
objectives
economic problems
dynamic knowledge
мотивация
профессиональная направленность
математические методы
цель
экономические задачи
динамические знания
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Лісовська, В. П. Важливість мотивації при вивченні та викладанні математики / В. П. Лісовська, О. Б. Нестеренко, О. П. Зінькевич // Формування ринкової економіки. Збірник наукових праць Київського національного університету ім. В. Гетьмана. – 2014. – Вип. 32. – С. 413-420.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу ролі мотивації в математичній підготовці студентів. Деякі студенти мають викривлене уявлення про роль математичної підготовки в їх майбутній професійній діяльності, але суспільство потребує спеціалістів з чітким логічним мисленням, глибокими математичними знаннями й умінням бачити й реалізовувати можливості застосування математики в різних конкретних ситуаціях. Можливо вивчати математику, не маючи визначеної цілі. Цей стиль викладання є дуже популярним серед викладачів математики, які відкидають важливість мотивування. Але такий підхід не прийнятний ні для дослідження, ні для викладання. Врешті-решт, мотивування є одним із важливіших джерел інтересу до навчання, а також важливим засобом для розкриття обдаровання. This article analyzes the role of motivation in the mathematical training of students. Some students have a distorted understanding of the role of mathematical training in their future professional activity, but society requires specialists with clear logical thinking, deep mathematical knowledge and the ability to see and realize the possibilities of applying mathematics in various specific situations. It is possible to study mathematics without having a specific goal. This style of teaching is very popular among teachers of mathematics, who reject the importance of motivation. But this approach is not suitable for research or for teaching. In the end, motivation is one of the most important sources of interest in learning, as well as an important means to uncover talent. Статья посвящена анализу роли мотивации в математической подготовке студентов. Некоторые студенты имеют искаженное представление о роли математической подготовки в их будущей профессиональной деятельности, но общество требует специалистов с четким логическим мышлением, глубокими математическими знаниями и умением видеть и реализовывать возможности применения математики в различных конкретных ситуациях. Возможно изучать математику, не имея определенной цели. Этот стиль преподавания является очень популярным среди преподавателей математики, которые отвергают важность мотивации. Но такой подход не приемлем ни для исследования, ни для преподавания. В конце концов, мотивации является одним из важнейших источников интереса к учебе, а также важным средством для раскрытия одаренности.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/28523
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Lisovska.pdf127,34 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback