Аналіз асортименту хлібозаводів м. Києва протягом 1992–1999 рр. та його вплив на результати роботи підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2000

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У роботі основну увагу приділено загальному аналізу асортименту продукції та аналізу асортименту для різних його груп. Відмічено, що зростання асортименту для різних асортиментних груп значно відрізняються між собою. Названо основні напрями зміни асортименту.
We mainly robotі uwagi pridіleno zagalnomu analіzu assortment produktsії that analіzu assortment for rіznih yogo group. Vіdmіcheno scho zrostannya assortment for rіznih asortimentnih group uniquely vіdrіznyayutsya mіzh him. Named osnovnі eg zmіni assortment.

Опис

Ключові слова

напрями розширення асортименту, асортимент, аналіз асортименту, ширина та глибина асортименту, direction diversification, range, analysis range, breadth and depth of range, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Репіч, Т. А. Аналіз асортименту хлібозаводів м. Києва протягом 1992 – 1999 рр. та його вплив на результати роботи підприємств / Т. А. Репіч // Наукові праці Українського державного університету харчових технологій. - 2001. - № 9. – С. 101-103.

Зібрання