Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Актуальні проблеми економіки

Анотація

В статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств, визначено етапи побудови успішного бренду та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговими марками на основі системи архітектурних елементів життєвого циклу, за допомогою яких будується успішний бренд. The paper presents the results of research in the field of trademarks businesses the stages of building a successful brand and proposes a set of measures for effective management of trademarks on the basis of architectural elements of the life cycle through which built a successful brand.

Опис

Ключові слова

бренд, бренд-менеджмент, торгова марка, життєвий цикл, стратегії управління, brand, brand management, trademark, life cycle, management strategy, кафедра міжнародної економіки

Бібліографічний опис

Ганущак-Єфіменко Л. М. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні Проблеми Економіки.-К. : Ін-т екон. НАНУ, 2011.- № 12. – С. 170-174.– Бібліогр. в кінці ст.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced