Стратегія управління торгівельними марками підприємств

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговими марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.

Опис

Ключові слова

кафедра міжнародної економіки, управління торговими марками, стратегії, кластери, конкурентна боротьба, маркетинг, marketing, management of trademarks, strategies, clusters, competition

Бібліографічний опис

Ганущак-Єфіменко, Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 9. - С. 104-111.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced