Стратегія управління торгівельними марками підприємств
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговими марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.
Опис
Ключові слова
кафедра міжнародної економіки, управління торговими марками, стратегії, кластери, конкурентна боротьба, маркетинг, marketing, management of trademarks, strategies, clusters, competition
Бібліографічний опис
Ганущак-Єфіменко, Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 9. - С. 104-111.