Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Думати й говорити прямо, безпосередньо віршами – найвищий ступінь майстерності поета. Уміння не просто розповісти про щось (кохання, природу, свободу, гармонію тощо), а й створити перед читачем сенсорно відчутний образ цього «чогось» – найвища сутність поезії. Think and speak directly directly poetry - the highest level of skill of the poet. The ability to not just talk about something (love, nature, freedom, harmony, etc.), but the reader a sensory image of a tangible "something" - the highest essence of poetry.

Опис

Ключові слова

середня школа, літературне навчання, віршові форми, індивідуальний стиль, secondary school, literary Studies, verse forms, individual style, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Гуляк, А. Б. Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці / А. Б. Гуляк, Н. В. Науменко // Максім Танк у дыялогу славянскіх літаратур : Мат. Міжн. навук. канф. 17-18 верасня, г. Мінск. – Мінск : Права і Эканоміка, 2012. – С. 93-98.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced