Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Думати й говорити прямо, безпосередньо віршами – найвищий ступінь майстерності поета. Уміння не просто розповісти про щось (кохання, природу, свободу, гармонію тощо), а й створити перед читачем сенсорно відчутний образ цього «чогось» – найвища сутність поезії.
Think and speak directly directly poetry - the highest level of skill of the poet. The ability to not just talk about something (love, nature, freedom, harmony, etc.), but the reader a sensory image of a tangible "something" - the highest essence of poetry.
Опис
Ключові слова
середня школа, літературне навчання, віршові форми, індивідуальний стиль, secondary school, literary Studies, verse forms, individual style, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Гуляк, А. Б. Освоєння віршових форм у шкільній літературній практиці / А. Б. Гуляк, Н. В. Науменко // Максім Танк у дыялогу славянскіх літаратур : Мат. Міжн. навук. канф. 17-18 верасня, г. Мінск. – Мінск : Права і Эканоміка, 2012. – С. 93-98.