DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/29647

Название: Психолого-педагогічні особливості формування мотивації до вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ
Другие названия: Psychological and pedagogical peculiarities for developing motivation in foreign languages learning in the non-specialized HEE
Авторы: Божок, Наталія Олексіївна
Bozhok, Natalia
Ключевые слова: мотивація
студент
психологія
педагогіка
motivation
student
psychology
pedagogy
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Issue Date: 2019
Библиографическое описание: Божок, Н. О. Психолого-педагогічні особливості формування мотивації до вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ / Н. О. Божок // Інноваційні методи викладання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах : V Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція, 16 травня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. - С. 7-8.
Краткий осмотр (реферат): У науковій праці проаналізовано визначення терміну «мотивація» з точки зору вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто типи мотивації та їх вплив до стимулювання вивчення іноземної мови у студентів. Запропоновано ефективні стратегії та прийоми до підвищення вмотивованості юнаків до вивчення іноземної мови. In the scientific work the definition of the term “motivation” was analyzed from the point of view of domestic and foreign researchers. The main types of motivation and their affect on the students’ stimulation to foreign languages learning were also considered. Finally, the effective strategies and tactics to encourage students to learn foreign languages were recommended.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/29647
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
b2.pdf207,34 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback