DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/29679

Название: Теоретичне осмислення сутності категорії «маркетингова поведінка»
Другие названия: Theoretical understanding of the essence of the category «marketing behavior»
Авторы: Капінус, Лариса Василівна
Скригун, Наталія Петрівна
Kapinus, Larisa
Skryhun, Natalya
Ключевые слова: marketing behavior
маркетингова поведінка
поведінка споживача
купівельна поведінка споживача
поведінка підприємця
економічна поведінка підприємства
ринкова поведінка підприємства
суб’єкти ринку
поведінкові концепції
consumer behavior
entrepreneur’s behavior
economic behavior of an enterprise
market behavior of an enterprise
market players
behavioral concepts
кафедра маркетингу
Issue Date: 2018
Библиографическое описание: Капінус, Л. В. Теоретичне осмислення сутності категорії "маркетингова поведінка" / Л. В. Капінус, Н. О. Лабінська, Н. П. Скригун // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2018. – Вип. 6. – С. 129-134.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто підходи до трактування сутності поняття «маркетингова поведінка». Встановлено різницю між визначеннями даної та суміжними з нею категоріями на основі порівняльного аналізу досліджуваних понять. Зокрема, досліджено ключові поняття («маркетингова поведінка», «поведінка споживача», «купівельна поведінка споживача», «поведінка підприємця», «економічна поведінка підприємства» та «ринкова поведінка підприємства»), необхідні для розуміння механізмів функціонування ринку, його суб’єктів та їх взаємодію. Згруповано всі визначення в окремі блоки та зроблено порівняльний аналіз визначень кожної з досліджуваних економічних категорій. Виявлено поведінкові концепції суб’єктів ринку на різних рівнях функціонування підприємства.The article discusses the use of the term and the definition of the concept of «marketing behavior» in various fields of activity. This topic is very relevant in studying the behavior of market subject and the market as a whole. Nowadays many scientists focus on researching the marketing behavior of consumers because in the prism of modern trends, its research is becoming increasingly relevant in the world and entrepreneurship. The term «marketing behavior» is widely interpreted by various authors of the world in their works, therefore we consider that it is necessary to investigate the difference between the definitions and related of this categories by providing content and exploring the essence of each definition through a comparative analysis. It is found out, the investigated terms should be considered taking into account many factors of the existing market and from the point of view of different subjects of the market.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/29679
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1.pdf258,05 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback