Practical application of the total product concept
Вантажиться...
Файли
Дата
2019
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The essence of the concept of a holistic product is considered. There are four different types of product perceptions. A characteristic of each species is given. Examples of products that can fit the concept of a holistic product are given.
Розглядається сутність концепції цілісного продукту. Визначаються чотири різних види сприйняття продукту. Дається характеристика кожного виду. Наводяться приклади товарів, які можуть відповідати концепції цілісного продукту.
Опис
Ключові слова
holistic product, concept of a holistic product, high-tech marketing, types of product perceptions, цілісний продукт, концепція цілісного продукту, хай-тек-маркетинг, види сприйняття продукту, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Belova, Т. Рractical application of the total product concept / Т. Belova, M. Danilova // Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum. − Praha : Publishing house Education and Science, 2019. - № 4 (56). − P. 3-7.