Practical application of the total product concept

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The essence of the concept of a holistic product is considered. There are four different types of product perceptions. A characteristic of each species is given. Examples of products that can fit the concept of a holistic product are given. Розглядається сутність концепції цілісного продукту. Визначаються чотири різних види сприйняття продукту. Дається характеристика кожного виду. Наводяться приклади товарів, які можуть відповідати концепції цілісного продукту.

Опис

Ключові слова

holistic product, concept of a holistic product, high-tech marketing, types of product perceptions, цілісний продукт, концепція цілісного продукту, хай-тек-маркетинг, види сприйняття продукту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Belova, Т. Рractical application of the total product concept / Т. Belova, M. Danilova // Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum. − Praha : Publishing house Education and Science, 2019. - № 4 (56). − P. 3-7.

Зібрання