Способи залучення коштів підприємством на здійснення соціальних проектів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Доведено важливість розгляду теми корпоративної соціальної відповідальності. Розглянуто ефективні засоби привернення уваги суспільства до соціальних проблем та популяризації власної ТМ. Визначено необхідність прийняття підприємством участі у різного роду соціальних проектах, створенні спеціальних благодійних фондів. Показано, що концепція корпоративної соціальної відповідальності є ефективним маркетинговим інструментом, що допомагає підприємству виділятися серед конкурентів та сприяє зростанню лояльності споживачів до бренду. Визначено, що однією з основних форм залучення коштів підприємства є благодійництво та спонсорство. The importance of considering the theme of corporate social responsibility is proved. Effective means of attracting public attention to social problems and popularizing their own TM are considered. The necessity of accepting participation in various social projects, creation of special charitable foundations is determined. It is shown that the concept of corporate social responsibility is an effective marketing tool that helps the company to stand out among its competitors and promotes the growth of consumer loyalty to the brand. It is determined that one of the main forms of attracting funds is philanthropy and sponsorship.

Опис

Ключові слова

корпоративна соціальна відповідальність, соціальні проекти, благодійна діяльність, залучення коштів, донори для благодійної діяльності, corporate social responsibility, social projects, charitable activity, raising funds, donors for charity activities, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Гулька, В. І. Способи залучення коштів підприємством на здійснення соціальних проектів / В. І.Гулька, Т. Г. Бєлова // Science without borders-2019 : materials of the XV international scientific and practical conference. – Sheffield : Science and education LTD, 2019. - Vol. 8. – P. 31-33. - (Economic science).