Advertising strategies as a means of influencing existing and potential buyers of advertised products
Вантажиться...
Файли
Дата
2019
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The notion of advertising strategy has been considered. There has been studied the opportunities of using an advertising strategy at an enterprise. The advantages and disadvantages of using an advertising strategy have been analyzed.
Опис
Ключові слова
advertising strategies, potential buyers, consumers, advertised products, рекламні стратегії, потенційні покупці, споживачі, рекламована продукція, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Babina, J. Advertising strategies as a means of influencing existing and potential buyers of advertised products / J. Babina, S. Bebko // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11-12 квітня. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. - С. 612.