DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30093

Название: Використання онтологічних ресурсів єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища для проведння STEM/STEAM-уроків
Другие названия: Victory of ontological resources of a single, lesscentric, basic informational middleware for conducting STEM / STEAM-lesson
Авторы: Шаповалов, Євгеній Борисович
Атамась, Артем Іванович
Шаповалов, Віктор Борисович
Shapovalov, Yevhenii
Atamas, Artem
Shapovalov, Viktor
Білик, Жанна Іванівна
Bilyk, Zhanna
Ключевые слова: кафедра харчової хімії
систематика мікроорганіз
systematics of microorganisms,
єдина мережецентричне навчальна інформаційне середовище ontology4
unified network-centric educational information environment ontology4
STEM-урок
STEM-lesson
виробництво йогуртів
yogurt production
Issue Date: 2018
Библиографическое описание: Використання онтологічних ресурсів єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища для проведння STEM/STEAM-уроків / А. І. Атамась, Ж. І. Білик, Є. Б. Шаповалов та ін. // Інноваційні технології навчання обдарованої молоді : Міжнародна науково-практична конференція, 20 грудня 2018 р., м. Київ. – 2018. - C. 11–21.
Краткий осмотр (реферат): Сучасний розвиток науки і технології забезпечило таку кількість інформації, що необходимось її систематизації і класифікації стала особливо актуальною. Для таксономізаціі навчальних матеріалів запропоновано використовувати існуючі графгенератори і графвізуалізатори 1Т11 платформи ТОДОС. До розробок, які не просто містять сучасну інформацію, але і класифікує її можна віднести єдину сетецентріческой навчальну інформаційне середовище ontology 4.Необходімо умовою широкого впровадження STEM підходу і єдиної сетецентріческой навчального середовища, є наявність методичних розробок, заснованих на відповідних до даного підходу принципах. Тому в статті представлено урок, в якому вони застосовуються.The modern development ofscience and technology has provided high quantity of information. This information must be systemized and classified. For taxonomization of educational materials, it was proposed to use existing graphgenerators and graph-visualizers of the TODOS IT platform. One of the systems providing not only collection of information but include its systemizing is united network-based educational environment based on ontology4 system. It is necessary to provide development of lesson based on united network-based educational environment and STEAM/STEM approaches to popularize it. Therefore, the article presents the developed lesson in which they are applied
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30093
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
atamas 2018.pdf790,58 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback