Роль єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища у STEM-навчанні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Будь яка система знань, зокрема, навчальна має ознаки класифікації та ієрархічного представлення. Таким чином, операціональність використання і суттєво підвищується на основі їх перетворення у таксономічний лінії і. Для таксономізації навчальних матеріалів запропонованонін ирін тонувати існуючі графгенератори та графвізуалізатори ІТ-платформи ТОДОС|2|. Окремим аспектом ІТ-платформи ТОДОС є можливість інн орік гання єдиного мережецентричного навчального середовища.Any system of knowledge, in particular educational, has features of classification and hierarchical representation. Thus, the operational efficiency of use and significantly increases on the basis of their transformation into a taxonomic line and. To taxonomize the training materials, it is suggested to tint the existing TODOS | 2 | A separate aspect of the TODOS IT platform is the ability to identify a single network-centric learning environment.

Опис

Ключові слова

кафедра харчової хімії, СТЕМ, STEM, ТОДОС, TODOS

Бібліографічний опис

Білик, Ж. І. Роль єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища у STEM-навчанні / Ж. І. Білик, Є. Б. Шаповалов, В. Б. Шаповалов, А. І. Атамась // Інноваційні технології навчання обдарованої молоді : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції, 20 грудня 2018 р. – C. 37–39.