Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30369
Title: The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry
Other Titles: Система управління якістю служби прийому та розміщення як один із елементів інноваційного розвитку закладами готельно-ресторанного господарства
Authors: Kuzmin, Oleg
Chemakina, Oktyabrina
Kuzmin, Anton
Кузьмін, Олег Володимирович
Чемакіна, Октябрина Володимирівна
Кузьмін, Антон Олегович
Keywords: quality management system
reception service
hotel-restaurant industry
система управління якістю
служба прийому та розміщення
заклади готельно-ресторанного господарства
кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Issue Date: 2018
Citation: Kuzmin O. The quality management system of the reception service – as one of the elements of the innovative development of the hotel-restaurant industry/ O. Kuzmin, O. Chemakina, A. Kuzmin // Innovative development of the economy: global trends and national features : сollective monograph. – Lithuania : Publishing House "Baltija Publishing", 2018. – P. 619–633.
Abstract: The paper describes the reception service as an integral component of the hotel-restaurant industry.В роботі охарактеризовано службу прийому і розміщення як невід’ємну складову готельно-ресторанного господарства
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30369
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf671.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.