Теоретико-методичні засади використання CRM- системи на підприємствах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, збут, маркетинг, клієнт, інформація, CRM- система, sale, marketing, client, information, CRM system

Бібліографічний опис

Рибачук-Ярова, Т. В. Теоретико-методичні засади використання CRM-системи на підприємствах/ Т. В. Рибачук-Ярова, М. І. Марченко // Агропромисловий комплекс України : кол. монографія – Умань : Сочінський, 2018. – С. 172–177.

Зібрання