Маркетингові засади організації рітейл-сервісу
Вантажиться...
Дата
2020
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Описуються маркетингові підходи до організації надання послуг клієнтам у сфері роздрібної торгівлі. Describes marketing approaches to the organization of customer service in the field of retail.
Опис
Ключові слова
ритейл-сервіс, ритейл-маркетинг, організація ритейл-сервісу, retail service, retail marketing, organization of retail service, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Маркетингові засади організації рітейл-сервісу / С. В. Ткачук // Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : монографія / за заг. ред. проф. Н.М. Соломянюк, проф. Л.В. Страшинської. – Київ : НУХТ – Харків : Видавництво «Лідер», 2020. – С. 135–147.