Методи просування та стимулювання реалізації туристичних продуктів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

туристичний продукт, tourist product, інноваційні канали просування, соціальні мережі, SMM реклама, innovative promotion channels, social networks, SMM advertising, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Бабич, Ю. П. Методи просування та стимулювання реалізації туристичних продуктів : кваліфікаційна робота ... магістра : 242 Туризм / Юлія Петрівна Бабич ; наук. керівник Тетяна Юхимівна Примак. – Київ, 2021. – 122 с.