Методи просування та стимулювання реалізації туристичних продуктів
Вантажиться...
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
туристичний продукт, tourist product, інноваційні канали просування, соціальні мережі, SMM реклама, innovative promotion channels, social networks, SMM advertising, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Бабич, Ю. П. Методи просування та стимулювання реалізації туристичних продуктів : кваліфікаційна робота ... магістра : 242 Туризм / Юлія Петрівна Бабич ; наук. керівник Тетяна Юхимівна Примак. – Київ, 2021. – 122 с.