Визначення конкурентоспроможності продукції підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розвиток ринкових відносин призвів до лібералізації економічної діяльності та зняття багатьох бар’єрів проникнення імпортних товарів на внутрішній ринок України. У результаті українські товари стикнулися з жорстокою конкуренцією як в межах країни, так і на зарубіжних ринках, які перенасичені аналогічною продукцією високої якості. В цих умовах особливу гостроту набуває проблема підвищення конкурентоспроможності вітчизняних товарів. The development of a market economy has led to economic liberalization and removal of many barriers to penetration of imported goods Ukraine's domestic market. As a result, Ukrainian goods collided with fierce competition both within the country, well in foreign markets, which saturated with similar products of high quality, in these circumstances, particularly acute is the problem of improving the competitiveness of domestic goods.

Опис

Ключові слова

ринкові відносини, характеристика товару, кондитерські вироби, конкурентоспроможність, market relations, description of goods, confectionery products, competitiveness, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Река, К. С. Визначення конкурентоспроможності продукції підприємства / К. С. Река, Т .Г. Бєлова // научно-технический прогресс на рубеже TYSYACHALETY : VII Международная научно-практическая конф., 27.05-05.06 2011 р. – Частина 4. – С. 34-36.