Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання
Вантажиться...
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Визначається роль відкритого заняття у вищому навчальному закладі як форма контролю процесу навчання. Розглядаються види відкритих занять, вимоги до їх проведення та критерії, за якими їх оцінюють; надаються рекомендації до проведення відкритого заняття у формі традиційної лекції.
The role of demonstration lesson at higher educational establishment as a form of monitorinq academic process is beinq determined. The types of demonstration lessons, the demands made on then, and criteria by which they should be estimated are beinq considered; the recommendations are made as to conductinq a demonstration lesson in the form of traditional lecture.
The role of demonstration lesson at higher educational establishment as a form of monitorinq academic process is beinq determined. The types of demonstration lessons, the demands made on then, and criteria by which they should be estimated are beinq considered; the recommendations are made as to conductinq a demonstration lesson in the form of traditional lecture.
Опис
Ключові слова
відкрите заняття, контроль процесу навчання, критерії оцінювання відкритих занять, педагогічні технології, demonstration lesson, monitorinq academic process, criteria by which they should be estimated, pedagogic technologys, кафедра фінансів
Бібліографічний опис
Еш, С. М. Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. М. Еш // Вища школа. - 2012. - № 3. – С. 84-91.