Сайт готелю, як інструмент мерчандайзингу
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сьогодні вебсайт – найкращий та найефективніший спосіб, щоб залучити споживачів в заклад готельного господарства. Це є обов’язковим елементом всіх готельних підприємств. Отримати інформацію про готель он-лайн, обрати й забронювати номер, замовити додаткові послуги – це надзвичайна перевага, яка додає зручності, комфорту та приваблює відвідувачів, тому питання створення добротного сайту готелю є надзвичайно актуальним.Today, the website is the best and most effective way to attract consumers to the hotel business. This is a must for all hotel businesses. Getting information about the hotel online, choosing and booking a room, ordering additional services is an extraordinary advantage that adds convenience, comfort and attracts visitors, so the question of creating a good hotel site is extremely important.
Опис
Бібліографічний опис
Боровик, Т. М. Сайт готелю, як інструмент мерчандайзингу / Т. М. Боровик Т. А. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 88 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, квітень–травень 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – Ч. 3. – С. 168