Представлення навчального матеріалу на основі нечіткої логіки
Вантажиться...
Дата
2008
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
В статті запропоновано підхід до побудови алгоритму вибору представлення фрагментів навчального матеріалу для корекції самостійного навчання на базі нечіткої логіки. Досліджено основні складові побудови динамічної моделі студента: знання, вміння, особисті переваги представлення навчального матеріалу.
In the article offered approach to the construction algorithm of choice presentation component of fragment of educational material for the correction of independent studies on the base of fuzzy logic. The basic components constructions of dynamic model of student are probed: knowledge, ability, personal advantages of representation of educational material.
In the article offered approach to the construction algorithm of choice presentation component of fragment of educational material for the correction of independent studies on the base of fuzzy logic. The basic components constructions of dynamic model of student are probed: knowledge, ability, personal advantages of representation of educational material.
Опис
Ключові слова
нечітка логіка, адаптація, модель студента, алгоритм керування, fuzzy logic, adaptation, model of student, management algorithm, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки
Бібліографічний опис
Бобрівник, К. Є. Представлення навчального матеріалу на основі нечіткої логіки / К. Є. Бобрівник, Н. І. Поворознюк // Вісник НТУ "ХПІ". - 2008. - № 11. - С. 134-138.